فروشگاه اینترنتی زیلان

برند زیلان Zilan

گروه زیلان فعالیت های تجاری و اقتصادی خود را در سال 1364 خورشیدی ( 1985 میلادی ) در جزیره زیبای کیش آغاز نمود. این گروه در سال 1370 خورشیدی ( 1991 میلادی ) با تاسیس شرکتی در حوزه تجارت بین الملل و لجستیک ، فعالیت خود را کسترش داد و در سال 2000 با تدوین اهداف بلندمدت در عرصه عظیم صنعت مد و خرده فروشی ( Fashion & Retail ) وارد شد. گروه زیلان در قدم اول 500،000 قطعه کالا از کمپانی های معتبر اسپانیایی و اروپایی جهت راه اندازی اولین فروشگاه های خود در شهر تعران تامین نموده و سپس در سال 2007 و 2008 به ترتیب فروشگاه های خود را شهر مشهد مقدس و جزیره زیبای کیش راه اندازی نمود و به این ترتیب میزان سفارش خرید گروه زیلان به رقمی حدود دو برابر قبل رسید. روند رو به رشد گروه ادامه پیدا کرد و با توجه به اعتمادسازی در حوزه خرده فروشی و استقبال بسیار خوب مشتریان، گروه بر آن شد تا در جهت پاسخگویی به تقاضا و نیاز بازار هدف، افتتاح مجموعا 25 شعبه در تهران و سایر شهرهای ایران تا سال 2011 در برنامه خود قرار دهد. همچنین با توجه به محبوبیت کالاهای ارائه شده گروه زیلان و موفقیت آمیز بودن افزایش شعب که باعث توسعه فروش مجموعه گردید، رشد فزاینده و چشمگیری در میزان سفارش گذاری به وجود آمد. در سال 2012 گروه زیلان تصمیم به تغییر سیاست های خود در این حوزه اقدام و به راه اندازی فروشگاه هایی با متراژ بالای 1،000 مترمربع با برند تجاری جدید خود به نام زیلان مگا استور ( Zilan Mega Store )  و عقد قرارداد با برندهای مطرح به روز اسپانیایی و اروپایی، قدم در توسعه نهاد. به این ترتیب اولیم فروشگاه به نام زیلان مگا استور در مجتمع تجاری مگامال تهران با مساحت حدود 1،100 مترمربع به بهره برداری رسید.
گروه زیلان از سال 2012 تا سال 2018 در راستای اهداف کلان خود با افتتاح فروشگاه هایی با متراژهای بیش از 1،000 مترمربع ( Mega Store ) ، راه اندازی بالغ بر 13 شعبه در شهراهای کیش، مشهد، شیراز، اصفهان، بابلسر، بندرعباس و ... ( مجموعا حدود 15،000 مترمربع) و ثبت سفارش و واردات تا سه برابر نسبت به قبل، افق جدیدی را درتاریخ خود رقم زد.در حال حاضر گروه زیلان با افزایش سفارشات در زمینه پوشاک، کیف، کفش، لباس زیر زنانه و اکسسوری از حدود بیست و پنج برند اسپانیایی و اروپایی جدید در حال همکاری می باشد. لازم به ذکر است که موفقیت گروه زیلان مبتنی بر بهره مندی از متخصصان، مدیران با تجربه، حرفه ای و پر تلاش است که بر پایه نظم و برنامه ریزی توانست تجارت خود را گسترش داده و حجم سفارشات خود را به بیش از میلیون ها قطعه کالا تا سال 2020 افزایش دهد.
در این راستا گروه زیلان با استفاده از انبارهای مدرن و تخصصی و سیع و مجهز خود با جذب افراد توانمند، با تجربه و آموزش دیده برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده گام های محکم و استواری را برداشت. گروه زیلان با داشتن طیف وسیعی از امکانات باعث شد تا فارغ التحصیلان جوان در کنار مدیران باتجربه همکاری فزانده ای را تجربه کنند.
با توجه به نام گذاری سال 98 و تاکید بر رونق تولید ملی، گروه زیلان برآن شد تا با بهره مندی از توان طراحان و متخصصین داخلی و برگرفته از دانش روز اقدام به تولید ملی نموده و از این رو کارخانه ای با موضوع طراحی و تولید به روزترین پوشاک، با بهره مندی از ماشین آلات و تجهیزات مدرن تاسیس نماید.